دانلود آهنگ جدید من به عشقت به نامت ترانه می خونم از ماهور

به وبلاگ سایت مطالب جالب و زیبا در مورد آشپزی و بیوگرافی بازیگران و تعبیر خواب خوش آمدید

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید من به عشقت به نامت ترانه می خونم از ماهور

دانلود آهنگ جدید من به عشقت به نامت ترانه می خونم از ماهور

دانلود آهنگ جدید ماهور بنام افتخار از ترنج موزیک

Download Music Mahoor – Eftekhar

برای دانلود آهنگ من به عشقت به نامت ترانه می خونم به ادامه مطلب بروید ...

متن آهنگ جدید ماهور بنام افتخار

من به عشقت به نامت ترانه می خونم

با تموم وجودم کنارت میمونم

تو مرد میدونی نماد ایرونی

بدون که واست میمیرم

♫♫♫♫♫

تو عشق هر روزی همیشه پیروزی

سرم رو بالا میگیرم

تو افتخار سرزمین عاشقایی

نور چشم آدمای شهر مایی

در همه جای جهان گل بزن ای قهرمان

فاتح دروازه هایی

♫♫♫♫♫

من به عشقت به نامت ترانه میخونم

با تموم وجودم کنارت میمونم

تیم خوبم همیشه حماسه میسازه

هر حریفی تو میدون خودش رو می بازه

دانلود آهنگ جدید ماهور بنام من به عشقت به نامت ترانه می خونم

 





:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ های ماهور , دانلود آهنگ من به عشقت ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : سایت مطالب جالب و زیبا
ت : سه شنبه 9 بهمن 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی